دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 371247
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
حجت‌الاسلام لطف الله سپهر - خوزستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ در ۱۲ بهمن، احیاگر اسلام ناب و تفکر امام صادق(ع) و زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج) به میهن آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، امروز مصادف با آغازین روز دهه مبارک فجر، مراسم استقبال نمادین از ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، در فرودگاه اهواز نیز برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان، در این مراسم سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی را روز پر خیروبرکت برای شیعیان جهان، مسلمین و بشریت دانست.

وی ادامه داد: استقبال از امام خمینی(ره) در 12 بهمن 57 و برنامه استقبال نمادین که هرساله برگزار می‌شود، تمرین ملت ایران برای استقبال از امام عصر(عج) و استقبال از حکومت جهانی آن عدل‌گستر است.

حجت‌الاسلام سپهر با اشاره به آیه «لئن شکرتم لازیدنکم»، بر لزوم شکرگزاری برای انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود:  در 12 بهمن، احیاگر اسلام ناب و تفکر امام صادق(ع) و زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج) به میهن آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در حاشیه این مراسم، به خبرنگار حوزه از اهواز، گفت: با اجرای هرساله برنامه استقبال نمادین از امام خمینی(ره)، به دنیا اعلام می‌کنیم راه، مرام و اندیشه امام خمینی(ره) را با دل‌وجان و تا سپردن امانت به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی موعود(عج) ادامه خواهیم داد.

گفتنی است،علی‌رغم حضور مسئولین و اصحاب رسانه در فرودگاه اهواز، متأسفانه به دلایل نامشخصی، هواپیمایی روی باند فرودگاه حاضر نشد و مراسم نمادین بدون حضور در پای هواپیما که نشانه استقبال نمادین از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود، به پایان رسید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha