دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسمین سید صادق محمدی

حوزه/ نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یوم الله ۲۲ بهمن ، تجلی احیای ارزش های الهی در پرتو انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید صادق محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که یوم الله 22 بهمن ماه نقطه آغاز تحول بنیادین در ساختار اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی مملکت ما به شمار می رود، اظهار داشت: 22 بهمن روزی است که حقیقتاً حاکمیت تشیع و اسلام ناب بر این مملکت به فعلیت رسید و بساط نظام 2500 ساله شاهنشاهی از این کشور برچیده شد.

وی افزود: 22 بهمن سال 57 مردم ولایتمدار ایران تحت رهبری حضرت امام (ره) با انقلاب اسلامی پدیده قرن را رقم زدند و جهانیان را به شگفتی آوردند.

رئیس انجمن اصول فقه حوزه علمیه قم با اشاره به این که 22 بهمن تبلور حاکمیت ولایت فقیه بر این مملکت است، گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال از آن جا که در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم است ، اهمیت و حساسیت بیشتری دارد و قطعاً حضور گسترده مردم می تواند بار دیگر به جهانیان ثابت کند که ایران اسلامی بعد از 37 سال هنوز هم پویایی خود را حفظ کرده و حضور بسیار گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن موید این مطلب است.

وی همچنین با بیان این که این حضور می تواند تقویت کننده رویداد تاریخی برجام باشد، افزود: حضور گسترده مردم می تواند به کشورهای 1+5  و همه دنیا ثابت کند که ایران اسلامی در عین حال که اهل صلح و تعامل صحیح و سالم است ولی قدرت و شوکت خود را حفظ کرده و به هیچ عنوان به هیچ قدرتی اجازه نخواهد داد که در حاکمیت ایران دخالت کند

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha