دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 372364
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب اهوازی

حوزه/ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی طلاب اهوازی با حضور همسران، فرزندان، مادران و خواهران طلاب و روحانیون اهوازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی طلاب، در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

در این همایش که به همت معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان مدیریت حوزه علمیه و مرکز خدمات خوزستان برگزار شد، طلاب و روحانیون اهوازی، به همراه خانواده‌هایشان در این برنامه، هم‌زمان با میلاد حضرت زینب(س) شرکت کردند.

توزیع کارت‌های قرعه‌کشی در ابتدای همایش، یکی از بخش‌های شیرین این پیاده‌روی خانوادگی بود که نتایج قرعه‌کشی و اسامی برندگان در پایان اجرا شد.

پیاده‌روی خانوادگی طلاب تقریبا نیم ساعت ادامه داشت، تا اینکه جمعیت به مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز رسیدند و در آنجا مراسم معنوی قرائت دعا برپا گردید.

پس از برگزاری آئین قرائت دعا و مناجات خوانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، چنددقیقه‌ای پیرامون ورزش و ارتباط آن با سلامت روح و جسم و نشاط معنوی سخنرانی کرد.

بنابراین گزارش، اجرای مراسم قرعه‌کشی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی طلاب، آخرین بخش از سری برنامه‌های این همایش بود که در پایان جوایزی به قید قرعه به طلاب، فرزندان و خانواده‌های آنها اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha