شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فلسطین

حوزه / درگیری های شدیدی که در رام الله و جنین به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به این منطقه رخ داد؛ به زخمی شدن شماری از فلسطینی ها منجر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از العالم، بعد از یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه "الامعری" در رام الله و محاصره یکی از خانه ها و رفتن بدون اجازه تک تیراندازان صهیونیست به پشت بام خانه های مردم، درگیری های شدیدی بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست رخ داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در درگیری هایی که در اردوگاه "الامعری" رخ داد و به شهر البیره کشیده شد، بیش از 20 فلسطینی زخمی شدند که یکی از آنها از ناحیه سر آسیب دید.

برخی منابع خاطرنشان کردند که نظامیان اشغالگر صاحب منزلی که آن را محاصره کرده بودند، به همراه پسرش و سه شهروند فلسطینی دیگر، بازداشت کردند. 

مقابله فلسطینیان منطقه العرقه شهر جنین با نظامیان صهیونیست

از سوی دیگر جوانان منطقه العرقه در غرب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری صبح روز دوشنبه با تصمیم نظامیان اشغالگر در خصوص تبدیل این العرقه به منطقه بسته نظامی مقابله کردند. این اقدام نظامیان صهیونیست در پی شهادت دیروز دو جوان ساکن این منطقه در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین شاکید، انجام شد.

منابع محلی گفتند: جوانان در ورودی های این منطقه با پرتاب سنگ به سمت نظامیان اشغالگر با آن ها درگیر شدند. بولدوزرهای رژیم اشغالگر نیز بامداد امروز با خاکریز ورودی های این منطقه را بستند.

به گفته این منابع، جوانان و دانش آموزان در منطقه العرقه همچنان با نظامیان اشغالگر که از گاز اشک آور استفاده می کنند، درگیر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha