یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تیراندازی به دختر فلسطینی

حوزه / در یک ویدئو تاثر برانگیز دختر جوان ۲۱ ساله فلسطینی غرق در خون است... یکی از رهگذران سعی دارد برای نجات جان او جلو برود اما چهار سرباز اسرائیلی با محاصره پیکر دختر جوان، اسلحه‌هایشان را به سوی مرد نشانه برده تا جلوی نزدیک شدن او را به دختر بگیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ویدئوی گرفته شده از جنایت صهیونیست‌ها در شلیک و تیراندازی به یک زن جوان فلسطینی غیرمسلح، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و تا کنون بیش از نیم میلیون بیننده و کاربر اینترنتی را متاثر ساخته است.

در این ویدئو می‌بینیم که دختر جوان 21 ساله فلسطینی که بعدها نام او یاسمین محمد راشد اعلام شد، غرق در خون استتیراندازی به دختر فلسطینی و شاهدان این جنایت در سرزمین‌های اشغالی فریاد و ناله سرمی‌دهند. یکی از رهگذران که مرد میانسالی است سعی دارد برای نجات جان او جلو برود اما چهار سرباز اسرائیلی با محاصره پیکر دختر جوان، اسلحه‌هایشان را به سوی مرد نشانه برده تا جلوی نزدیک شدن او را به دختر بگیرند.

فریادهای ناله شاهدان به گوش می‌رسد که خواستار خبر کردن آمبولانس و نجات جان دختر هستند و سربازان اسرائیلی با تهدید ناظران و نشانه رفتن سلاح‌های گرم ادامه می‌دهند تا اینکه پیکر دختر بی‌حرکت و بی‌جان می‌شود. به جای آمدن آمبولانس یک کامیون ارتشی اسرائیلی نزدیک می‌شود و سربازان تازه نفس اسرائیلی از آن پایین آمده و با هجوم به جمعیت مانع نزدیک شدن آن‌ها به دختری که بر روی زمین درحال جان دادن است می‌شوند.

در تصاویر نفرت انگیز دیگری می‌بینیم که سربازانتیراندازی به دختر فلسطینی اسرائیلی مرد جوانی را از روی ویلچر به زمین می‌اندازند. این حرکت بزدلانه سبب می‌شود که ناظران با خشم به سوی آن‌ها رفته تا به جوان معلول کمک کنند تا دوباره روی ویلچر خود بازگردد اما سربازان به آن‌ها نیز یورش می‌برند.

پس از آمدن کامیون ارتشی دوم سربازان اسرائیلی، آمبولانس نیز سرانجام از راه می‌رسد.

این ویدئو که توسط گروه‌های طرفدار فلسطین در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده خشم‌ و نفرت عده زیادی را علیه رژیم صهیونیستی برانگیخته است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha