دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نرم افزار مهدویت

حوزه/ به همت مرکز نور نرم افزار کتابخانه تخصصی مهدویت حاوی متن کامل ۳۰۸ عنوان کتاب در ۶۷۳ جلد با موضوعات مرتبط با امام عصر(عج) در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است .

مدیر نمایشگاه های مرکز نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: نرم افزار دو زبانه (عربی و فارسی) کتابخانه مهدویت با عنوان لاتین library of Mahdiism با ۱۲ موضوع تولید شد.

سید مرتضی سجادی نژاد افزود: " مهدویت در قرآن"، " اهل سنّت و مهدویت"، " وظایف منتظران"، " علائم ظهور"، " پرسش و پاسخ مهدویت"، " ادعیه و زیارات مهدویت"، "بیانات و توقیعات امام مهدی(عج)"، " اشعار مهدویت"، " حکومت امام مهدی(عج)"، " مهدویت در ادیان و مکاتب"، " کتاب شناسی مهدویت"، " مدعیان دروغین و فرقه های انحرافی" از جمله موضوعات این نرم افزار منحصر به فرد می باشد.

مدیر نمایشگاه های مرکز نور با اشاره به نوع دسته بندی کتب برنامه موجود در نرم افزار ادامه داد: شعیه، اهل سنت، فارسی، عربی، متون و ترجمه، حدیث، منابع تحقیق و مطالعاتی از جمله محورهای موجود در نرم افزار مهدویت هستند.

وی بیان داشت: الغیبة(نعمانی)، الغیبة ( شیخ طوسی)، کمال الدین (شیخ صدوق)، منتخب الاثر، معجم احادیث الامام المهدی(عج)، الامام مهدی(عج) فی القرآن و السنة، اصالت مهدویت در اسلام از دیدگاه اهل تسنن، فلسفه حکومت عدل الهی و فرهنگنامه مهدویت از جمله برخی عناوین کتب موجود در برنامه نیز می باشد.

سجادی نژاد به معرفی امکانات و قابلیت های این نرم افزار پرداخت و گفت: متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جستجو در آیات، جستجو به روش های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب های برنامه، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه با امکان دسترسی به ریشه و متشق کلمات همچنین یادداشت برداری، ذخیره سازی، ویرایش و چاپ متن از جمله این قابلیت ها می باشند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از عرضه این نرم افزار گرانسنگ به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی   www.noorshop.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha