یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفعلی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی، فساد اجتماعی را نتیجه ضعف عمل به مبانی دینی دانست و گفت: چنانچه به طور کامل به معارف الهی عمل شود، دادگاه های حقوقی و جزایی برچیده می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفعلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با  اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و اعزام مبلیغن به مناطق مختلف، اظهار داشت: تبلیغ دین اسلام ضامن سعادت فردی و اجتماعی است و آثار و برکات آن در تمام ابعاد زندگی اثرگذار است و چنانچه به طور کامل به معارف الهی عمل شود، دادگاه های حقوقی و جزایی برچیده شده و عدالت اجتماعی و امنیت ملی جای بی عدالتی و ظلم را می گیرد.

تولیت مدرسه علمیه بیت المهدی(عج) شیراز افزود: تبلیغ دین، احکام الهی را در جامعه اسلامی به اجرا در می آورد و نظام اسلامی را محکم تر می کند و از اتلاف و اسراف اموال عمومی و خصوصی جلوگیری می کند و آبادی کشور را تامین می کند.

وی تصریح کرد: اگر به این برنامه مهم الهی عمل شود، کفار و منافقین خوار و ذلیل می گردند و در عوض جبهه اسلامی و قدرت ایمانی رو به افزایش رفته و در همه جای جهان جنبه محوری پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی ادامه داد: اگر جنبه های فردی تبلیغ را در نظر بگیریم این امر مقدس، سلامتی جسم و جان را ضمانت می کند و به آحاد مردم روح ابدیت می بخشد و آنان را در برابر بلاها و گرفتاری ها بیمه می کند، از سوی دیگر در جهان آخرت نیز پاداش و درحات عالی نصیب انسان می شود.

وی اضافه کرد: با حضور مبلغین در مناطق مختلف و تبیین احکام و مسائل شرعی و اعتقادی، مسیر زندگی مردم بر مبنای راه انبیاء فراهم و حقوق دینی آحاد مردم تامین می شود.

تولیت مدرسه بیت الهدی(عج) شیراز با اشاره به این که فساد اجتماعی دنیای امروز، معلول ضعف تبلیغی مسلمین از یک طرف و قدرت تبلیغی منفی دنیای استکبار از سوی دیگر است، ابراز داشت: کسانی که به امر تبلیغ دین مشغول هستند، باید فقط خدا را در نظر گرفته و با نیت خالص به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha