چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نوجوانی

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: اگر نوجوانان با معارف دینی آشنا شوند جهت گیری آنان در مسیر درستی خواهد بود و این مهم آینده جامعه را بیمه می کند. ‏

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد،  حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در مراسم اختتامیه طرح "نشاط معنوی" شهرستان یزد، گفت: این طرح تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان در جوار امامزادگان برگزار شد.

وی از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و تفریحی با حضور روحانیون خبر داد و افزود: این طرح در شهرستان یزد به صورت فعال، پویا و با نشاط به صورت نمونه در کشور برگزار شد و اگر نوجوانان با معارف دینی آشنا شوند جهت گیری آنان در مسیر درستی خواهد بود و این مهم آینده جامعه را بیمه می کند.  ‏

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد همچنین از تلاش های مبلغان، مسئولین فرهنگی، مدیران مراکز فرهنگی قرآنی، هیئت های امنای امامزادگان و خدام قدردانی و تشکر کرد.

اجرای برنامه توسط  گروه سرود عاشقان ولایت یزد و تجلیل از برگزیدگان، برپایی نمایشگاه عکس و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود. 

انتهای پیام / ص

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha