یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
فاطمیه

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از اجرای ویژه برنامه های ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، با محوریت روحانیون، در مساجد استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این ایام فرصت مناسبی برای اشاعه فرهنگ فاطمی و ارائه سبک زندگی اسلامی است، افزود: در دهه فاطمیه مبلغان تلاش کنند تا سبک زندگی فاطمی، فلسفه حجاب و عفاف، چارچوب های تربیت اسلامی و ... را برا مخاطبان تبیین کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان این که امروز دشمنان اسلام و مکتب تشیع تمام هدف خود را برای ضربه زدن به بنیان خانواده بکار گرفته اند، تصریح کرد: دهه فاطمیه فرصتی مغتنم برای اشاعه و ترویج فرهنگ فاطمی و مکتب اهل بیت(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: قرائت زیارت حضرت فاطمه(س)، صلوات خاصه حضرت، برگزاری نمایشگاه های حجاب و عفاف و برگزاری سلسله نشست های معرفتی با موضوع خانواده و ابعاد تربیتی از محوری ترین برنامه های ایام فاطمیه در مساجد استان لرستان است.

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد، ظرفیت گرانسنگی، برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، یادآور شد:مبلغان و اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد با تمام توان در جهت جذب جوانان به مساجد و محتوا بخشی به برنامه ها تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha