دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله ابوالقاسم وافی

حوزه/ آیت الله وافی در توصیه ای به کاندیداهایی که به خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی راه می یابند، گفت: اگر افراد به خاطر خدا وارد صحنه ای شده و خود را آماده پذیرفتن مسئولیت کنند، دیگر اصطکاک معنا ندارد.

آیت الله ابوالقاسم وافی به خبرگزاری «حوزه در یزد، گفت: حضرت علی(ع) در نهج البلاغه، عمل و مسئولیت را در حکومت اسلامی یک امانت الهی معرفی می کنند، بنابراین مسئولیت پذیری و پیروزی در عرصه انتخابات برای افراد، باید برای خدا و تقویت نظام باشد، لذا اگر مسئولیت را امانت الهی بدانیم، دیگر حاضر نیستیم نه دیگران را تخریب کنیم و نه به نظام ضربه بخورد.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که اساس کار این است که اعتقاد به خدا در قبول مسئولیت ها در وجود انسان ریشه دار باشد، ادامه داد: اگر انسان به خاطر خدا بخواهد مسئولیتی را بپذیرد، هیچ وقت حاضر به بداخلاقی و تخریب نمی شود.

وی در توصیه ای به کاندیداهایی که به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه می یابند، گفت: اگر افراد به خاطر خدا وارد صحنه ای شده و خود را آماده پذیرفتن مسئولیت کنند، دیگر اصطکاک معنا ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به توصیه های امام راحل در مورد مسئولیت ها در نظام اسلامی، بیان کرد :  امام خمینی (ره) می فرمودند اگر تمام 124 هزار پیغمبر که در طول زمان مبعوث به رسالت شده اند، در یک جا جمع شوند، هیچ وقت اختلاف پیدا نمی کنند، برای اینکه همه پیامبران به عنوان یک مسئولیت الهی می پذیرفتند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha