دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه/ حجت الاسلام فعالی با بیان این که امروز وظیفه منتخبان در برابر مردم بسیار سنگین است، تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید از فرصتی که به وجود آمده در جهت خدمت صادقانه و بی منت به مردم بهره گیرند.

حجت الاسلام حسینعلی فعالی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با قدردانی از حضور پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند، این حضور را نشان دهنده تبعیت محض مردم از ولایت فقیه دانست.

وی با بیان این که مردم در هفتم اسفند به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، افزود: مردم بار دیگر به دنیا ثابت کردند با همه توان از انقلاب و نظام دفاع و پشتیبانی خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران بارها ثابت کرده اند که پای نظام و رهبری ایستاده‌اند و از روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا هفتم اسفندماه ۹۴ با حضور خود در صحنه های گوناگون بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران مهر تثبیت زدند.

حجت الاسلام فعالی با بیان این‌که دشمنان، دوستان جاهل و عوامل وابسته به بیگانگان باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه به نظام و رهبری پشت نخواهد کرد، ابراز داشت: مردم برای دفاع از ولایت و رهبری حاضرند مانند هشت سال دفاع مقدس،خون خود را تقدیم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به راهبرد دشمن‌شناسی و طرح مسئله نفوذ دشمن از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ملت فهیم ایران هیچ گاه نخواهند گذاشت که پای اجانب بار دیگر به ایران باز شود

وی افزود: انقلاب ایران اسلامی با خون بهترین جوانان میهن آبیاری شد و مردم شریف ایران این بار با حضور خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رسانه های بیگانه در برابر حضور حداکثری مردم در انتخابات حیرت زده شدند، تصریح کرد: این وحدت و همدلی ملت ایران همواره عامل عزت و اقتدار نظام و انقلاب بوده است.

وی با تأکید براین که دوران رقابت به پایان رسیده و فصل رفاقت و همدلی آغاز شده است، بیان داشت: در چنین شرایطی همه توان و تلاش منتخبگان باید تقویت جایگاه نظام اسلامی، رهبری انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام فعالی در پایان با بیان این که امروز وظیفه منتخبان در برابر مردم بسیار سنگین است، تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید از فرصتی که به وجود آمده در جهت خدمت صادقانه و بی منت به مردم بهره گیرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha