جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 373557
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
نظامیان صهیونیست در محاصره جوانان فلسطینی

حوزه/ جوانان فلسطینی، گروهی از نظامیان اشغالگر را در یکی از کوچه های اردوگاه "قلندیا" در شمال شهر محاصره کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از العالم، جوانان فلسطینی، گروهی از نظامیان اشغالگر را در یکی از کوچه های اردوگاه "قلندیا" در شمال شهر محاصره کردند. بنابر این گزارش، دو نفر از این سربازان صهیونیست که به اردوگاه قلندیا حمله کردند، در جریان درگیری با جوانان فلسطینی، زخمی شدند.

درهمین حال یک جوان فلسطینی به نام "اياد عمر سجدیه" به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی حین حمله به اردوگاه قلندیا به شهادت رسید

خبرنگار العالم گزارش کرد که چهار شهروند فلسطینی به ضرب گلوله جنگی و 6 نفر به ضرب گلوله پلاستیکی زخمی و دو نفر بر اثر استنشاق گاز اشک آور مصدوم و به بیمارستان رام الله منتقل شدند.

کشته شدن دو نظامی صهیونیست

بنابر این گزارش، یک جیپ ارتش صهیونیستی قصد ورود به اردوگاه قلندیا داشت که جوانان فلسطینی با سنگ و پس از آن با استفاده از سلاح و شلیک گلوله با نیروهای صهیونیست درگیر شدند، در این درگیری، خودروی نظامی صهیونیست در آتش سوخت و نظامیان و سربازان اسراییلی به مدت 3 ساعت از سوی فلسطینیان در یکی از کوچه های اردوگاه، محاصره شدند.

سپس نیروهای ویژه صهیونیست از طریق پوشش هوایی منطقه برای نجات آنان اقدام کردند که به درگیری شدید میان طرفین منجر شد و در جریان آن دو سرباز صهیونیست کشته و یک جوان فلسطینیی نیز شهید شد.

ارتش صهیونیستی به دنبال این امر با افزایش تعداد نیروهایش و حمله به ورودی روستا اقدام به تیراندازی گسترده به طرف جوانان فلسطینی کرد که تنها وسیله دفاعی آنان، سنگ و پرتاب آن به طرف نظامیان اشغالگر بود.

دو دستگاه لودر نیز در این حمله نیروهای صهیونیستی را همراهی می کرد.

ساکنان اردوگاه قلندیا درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست را شدید توصیف کردند به طوری که صدای گلوله از خارج اردوگاه شنیده می شد.

مردم در این درگیری 7 ساعته مانع ورود تجهیزات ارتش صهیونیستی به داخل اردوگاه شدند که به همین دلیل ارتش صهیونیستی بدون تحقق اهدافش تصمیم گرفت از اردوگاه بگریزد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha