شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

حوزه/ یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، به ریاست آیت الله تسخیری، با حضور اعضای شورا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، به ریاست آیت الله محمد علی تسخیری و با حضور آیت الله محسن اراکی و سایر اعضای شورا، در محل مجمع تقریب در تهران برگزار شد.

آیت الله تسخیری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب در ابتدای این نشست از حضور حماسه ساز ملت ایران در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب نیز در این نشست گزارشی از برگزاری بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی ادائه داد و پس از آن محمد‌رضا گلرو، معاون امور اجرایی و برنامه‌ریزی مجمع گزارشی پیرامون برنامه  بودجه سال 1395 مجمع جهانی تقریب ارائه داد.

در ادامه این نشست، طرح پیشنهادی تدوین نقشه راه جدید فعالیت‌های مجمع جهانی تقریب بررسی و اعضای شورای عالی نظرات خود را پیرامون این طرح ارائه کردند.

براساس اعلام روابط عمومی مجمع تقریب، همچنین در این نشست مصوب شد جلسه فوق العاده شورای عالی مجمع برای بررسی دقیق و اولویت‌بندی فعالیت‌های آتی مجمع جهانی تقریب برگزار شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha