یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
دارو

حوزه/ مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در ۸ ماه گذشته بیش از ۱۴ تن انواع دارو در مساجد و مکان‌های مذهبی جمع‌آوری و به نیازمندان اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم حسینی اظهار داشت: ائمه جماعات مساجد و مسئولان هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی در 8 ماه گذشته مردم را به اهدای داروهای سالم اضافی به نیازمندان دعوت کردند که خوشبختانه در این مدت بیش از 14 تن دارو جمع آوری و بیماران نیازمند اهدا شده است.

وی با بیان اینکه این حرکت مردمی انسان دوستانه در کشور بی‌نظیر است، گفت: این داروها پس از جمع آوری، به موسسه خیریه حمایت از بیماران مستمند ارسال و در آنجا توسط چند پزشک متخصص بررسی می‌شود تا سالم بودن داروها مورد تائید پزشکان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: دو تن از این داروها به کشورهای سوریه و یمن ارسال شده، هزاران نفر از بیماران نیازمند، از داروهای اضافی خانواده‌های قمی استفاده می‌کنند.

مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از مردم قم خواست که برای توسعه فرهنگ نوع‌دوستی و حمایت از بیماران نیازمند، داروهای اضافی سالم را به مساجد تحویل دهند تا در اسرع وقت برای نیازمندان ارسال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha