شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: آیت الله واعظ طبسی از ابتدای شکل گیری انقلاب تا کنون همواره پشتیبان و همراه ولایت و رهبری بوده و هیچ گاه از این مسیر فاصله نگرفت.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی، عضو خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با تسلیت ارتحال عالم فقید آیت الله واعظ طبسی اظهارداشت: ایشان  از جمله پیشکسوتان عرصه انقلاب و از یاران صدیق و دیرینه امام خمینی(قدس ره) بود که در دوران مبارزه با نظام شاهنشاهی سختی های فراوانی را تحمل نموده، بارها دستگیر، زندانی و گاهاً تبعید شد؛ ولی هرگز از ادامه راه برای رسیدن به هدف خود باز نماند.

وی افزود: مرحوم طبسی بعد از انقلاب هم پشتیبان نظام و حضرت امام(ره) بود و به فرمان امام(ره)، مسئولیت خطیر و ارزشمند تولیت آستان قدس را قبول نموده، با درایت و توانمندی خود، این امر را نیز به شایستگی انجام داد.

 منتخب مردم مازندران در مجلس خبرگان تصریح کرد: معظم له از ابتدای شکل گیری انقلاب تا کنون همیشه همراه و همدل با ولایت و رهبری بوده، هیج گاه از این صراط مستقیم منحرف نگردیده و فاصله نگرفته اند؛ و اقامه نماز میت ایشان توسط ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای گواه بر این امر است.

حجت الاسلام معلمی در پایان خاطر نشان کرد: آیت الله طبسی به پیروی از اهل بیت (علیهم السلام) همواره  زندگی آبرومندانه و سالمی داشته و آبرومندانه با دنیا وداع کرده و به ملکوت اعلا رهسپار گردید. امیدواریم غریق رحمت خدای متعال قرار گرفته و با آقا علی بن موسی الرضا(علیه السلام) محشور گردد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha