شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عسگر دیرباز

حوزه/ نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متاسفانه در بازار عرضه و تقاضای کار و اشتغال تعادل وجود ندارد، افزود: مردم از خبرگان توقع دارند برای حل مشکلات، آنها برنامه و راه کار ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در نطق پیش از دستور خود در جلسه عصر نوزدهمین اجلاس خبرگان رهبری، پس از تسلیت ایام فاطمیه(س) و ارتحال آیات خزعلی و واعظ طبسی به منویات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی ایرانی و اسلامی، نفوذ آمریکا و اقتصاد مقاومتی پرداخت.

 وی در ادامه به مشکلات مردم و جامعه و مسئولیت روحانیت، دولتمردان، مسئولان و دلسوزان جامعه اشاره و تاکید کرد: دولتمردان باید علاوه بر ارائه و اجرای برنامه های بلند مدت برای حل مشکلات به ویژه مشکل بیکاری جوانان و مهاجرت به شهرهای بزرگتر، برنامه های کوتاه مدت نیز ارائه نماید.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متاسفانه در بازار عرضه و تقاضای کار و اشتغال تعادل وجود ندارد، افزود: مردم از خبرگان نیز توقع دارند برای حل مشکلات، آنها برنامه و راهکار ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز تصریح کرد: انعکاس دیدگاه های نمایندگان خبرگان به عنوان امنای امت و خبرگان ملت برای رفع و دفع مشکلات داخلی و بین المللی و منطقه ای هم ضرورت دارد و هم باید به عنوان اولویت مطرح شود.

رئیس دانشگاه قم تاکید کرد: ما به عنوان روحانیت باید زبان و ترجمان مشکلات مردم باشیم و علاوه بر این، راه کار هم ارائه داده، بازوی مشورتی مقام معظم رهبری باشیم.

وی در ادامه از مشکلات خاص این استان به ویژه منطقه چالدران و پلدشت فقر و مشکلات معیشتی اهالی آن منطقه سخن گفت و پیشنهاد داد: چالدران که خاستگاه بسیاری از علما و همچنین پلدشت به منطقه آزاد ماکو ملحق شوند تا شاید بخشی از مشکلات این مناطق قدری، مرتفع شود و ما به عنوان پناهگاه مردم با پیگیری این مشکلات و رفع آنها، باعث نور امید بیشتری میان مردم شریف کشورمان باشیم.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری همچنین انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، به تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha