چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 374230
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
تلبس

حوزه/ به همت اداره اخلاق معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران دهمین کارگاه تلبس ویژه طلاب متقاضی پوشیدن لباس روحانیت، برگزار گردید.

حجت الاسلام شاه جعفری، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اهمیت تلبس در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه های آتی حوزه علمیه استان تهران اظهارداشت: یکی از برنامه های مهم این حوزه، ساماندهی امر تلبس است که در این راستا اقداماتی آغاز شده است.

وی افزود: درهمین راستا دهمین کارگاه تلبس ویژه طلاب متقاضی پوشیدن لباس روحانیت، با حضورقریب به 80 نفر از طلاب در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه تهران گفت: در این کارگاه دو روزه، طلاب از اساتید مجربی همچون حجج اسلام والمسلمین حقانی، انواری، صحّاف، صدیقی، کریمی و نصرت آبادی بهره مند گردیدند .

وی گفت: موضوعات ومباحثی که در این کلاس ها توسط اساتید حوزه علمیه به طلاب تدریس شد در زمینه فقه کاربردی ،زی طلبگی ،آداب ومعاشرت طلبگی وآشنایی بیشتر طلاب با آداب لباس ومنش طلبگی بود.

حجت الاسلام شاه جعفری، با اشاره به رویکرد جدید حوزه تهران در امر تلبس ابرازداشت: در رویکرد جدید که با دوره های قبلی  متفاوت است قرار شده تا این دوره برای اولین بار با همکاری معاونت تبلیغ  و تهذیب برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha