سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
علمای لبنان

جمعیت علمای مسلمان لبنان تصریح کرد:‌ ما به ایران به خاطر آزمایش موفقیت آمیز موشک های بالستیک تبریک می گوییم و تاکید می کنیم تحریم ها نخواهند توانست ملت صبور ایران را از پای در آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جمعیت علمای مسلمان بعد از نشست هفتگی خود در بیانیه ای تصریح کرد: این روزها نیاز به غلبه زبان گفتگو و منطق بر زبان فتنه و دعوت به جنگ داخلی و همچنین به تفسیر دوباره اولویت هایمان در سایه قرآن و سنت و منافع قومی و ملی داریم. آزادی فلسطین از دست صهیونیست اشغالگر در رأس این اولویت‌هاست. با توجه به این مسائل شورای مرکزی مواضعی را که در برابر اوضاع کنونی کشور و منطقه باید اتخاذ کند مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این نهاد علمایی افزود: واقعا اسف بار است که آمریکا تهدید به تحریم می کند و فکر می کند تمام قدرت ها محصور در او و رژیم غاصب اوست، این حالی است که ایران آزمایش موشک بالستیک را به انجام رسانده است. ما به جمهوری اسلامی ایران به خاطر آزمایش موفقیت آمیزش در زمینه موشک های بالستیک تبریک می گوییم و تاکید می کنیم در این زمینه تحریم ها نخواهند توانست ملت صبور و از خودگذشته‌ی ایران را از پای در آورد.

علمای لبنان خاطر نشان کردند: اگر امریکا بخواهد تحریمها را به شیوهای دیگر مجددا اجرا کند  این بدین معنی است که امریکا در توافق قبلی تخلف کرده و جمهوری اسلامی این حق را دارد که به سیاق پیشین خود بازگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha