دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری

حوزه/ امروزه جامعه جهانی با خطر صهیونیسم بین المللی مواجه است که در همین راستا رژیم خبیث صهیونیستی به عنوان سگ زنجیری این جریان به شمار می آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در مراسمی که به مناسبت اولین سالگرد 65 شهید نماز جمعه شکاپور پاکستان با موضوع « نقش فرهنگ شهادت در پایداری اسلام ناب محمدی» در مدرسه حجتیه جامعه المصطفی العالمیه در جمع طلاب پاکستانی، برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و در بیان مقام شهادت خاطرنشان کرد: مکتب اهل بیت علیه السلام نسبت به دیگر ادیان و مذاهب وجه امتیازاتی ویژه ای دارد همچون خط سبز انتظارکه همسو با ولایت و استقامت است و افق راه روشن را درآینده پر امید می سازد و در بیان این فرهنگ شیعی آیات بسیاری از قرآن کریم بیان شده است.

وی در ادامه افزود: با استمرار فرهنگ مهدویت ، مکتب اهل بیت علیهم السلام گسترش پیدا می کند و خود این امر مسیری معلوم در جهت اعتلای معارف اسلامی است.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی  با بیان این که شهادت از ارکان مکتب اهل بیت علیهم السلام به شمار می آید اظهار داشت: فرهنگ شهادت شور آفرین و حیات بخش جامعه اسلامی است؛ چرا که این امر از عوامل حفظ و استمرار دین مبین اسلام می باشد و اگر این امر ادامه پیدا نکند دیگر حرکتی به سمت مهدویت و درک معارف ناب اسلامی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان جایگاه شهید در معارف اسلامی ابراز داشت: شهید در رسالت خود معامله بس بزرگ و ارزشمند با خدای خود قرار داده که در مقابل آن بهشت و تقرب خداوند را برای خود ارزانی کرده است؛ لذا شهادت افتخاری است که نصیب هر فردی نمی شود و باید در این امر اخلاص و تقوی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین  ذوالنوری با نقد فضای حاکم بر کشورهای عربی همچون عربستان که در عدالت خواهی از دیگر مسلمانان و مظلومان جوامع بشری بی تفاوت هستند، خاطر نشان ساخت: امروزه نظام سلطه با اختلاف افکنی و ضربه زدن به وحدت مسلمین که جمهوری اسلامی ایران داعیه دار این همبستگی می باشد، در صدد محروم کردن مردم از مکتب اهل بیت علیهم السلام و گفتمان ائمه (ع) می باشند که خود این امر ظلم به بشریت و جامعه جهانی است.

وی در ادامه ابراز داشت: کشورهای مسلمانی که همسو با دشمنان اسلام می باشند، همواره در طول تاریخ اسلام با بیان تفکرات انحرافی همچون تاریخ معاصر که با تقویت گروه های تکفیری در صدد ضربه زدن به اسلام ناب می باشند، ماهیت پلید خود را نشان داده اند و بارکشی برای دشمنان اسلام می باشند.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروزه جامعه جهانی با خطر صهیونیسم بین المللی مواجه می باشد که در همین راستا رژیم خبیث صهیونیستی به عنوان سگ زنجیری این جریان به شمار می آید. لذا امروزه نظام سلطه در ترسیم نقشه راه خود در صدد ضربه زدن به نظام های اسلامی از درون می باشد تا زمینه ورود خود را بر این کشور ها محیا کنند، لذا با راه اندازی جنگ های نیابتی و فرقه ای بر آمده اند و امروزه تکفیری ها به نیابت از نظام سلطه به کمک آنها آمده اند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر، اسلام هراسی و ایران هراسی را در دستور کار خود قرار داده اند اما تحولات میدانی منطقه خلاف خواست دشمنان اسلام و ایران را نشان می دهد؛ چرا که در چند سال اخیر فرهنگ و اندیشه ناب اسلامی به سرعت در حال انتقال می باشد و در صحت این حرف می توان به بیداری های اسلامی اشاره کرد که در کشوره های منطقه و اسلامی رخ داده و فهمیده اند که سران کشورهای خود، نوکران صهیونیسم بین المللی هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha