دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
جبرئیلی

حوزه/ در قیامت حضرت زهرا(س) از حامدین و کسانی که عمر خود را در راه خدا، هدایت و سعادت جامعه، توسعه و ترویج ارزش های دینی و اسلامی صرف نموده اند، شفاعت می کند و قطعا شیعیان واقعی جزء شفاعت یافتنگان دردانه حضرت رسول(ص) می باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام جبرئیلی، مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل، در نشست اخلاقی مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س)، بیان کرد: حمد الهی باعث برکات دنیایی،طول عمر و برکات اخروی برای انسانهای حامد می گردد؛  لذا حمد حامد  باید طوری باشد که سختی های مسیر صحرای محشر را برای او آسان نماید ، چرا که مسیر صحرای محشر مسیر سختی است.

وی با بیان این که حمد زبان، گوش، چشم ، اعضاء و جوارح زمانی سبب نجات انسان می شود که اورا از گناه و حتی کارهای مکروه بازدارد، ابراز داشت: در صحرای محشر انسانهایی در زندگی، مسیر حیوانیت را انتخاب کرده و در واقع تابع هوای نفس خود بوده اند، به شکل حیوان محشور می گردند و وقتی نتیجه اعمال خود را می بینند، پشیمان و رو سیاه خواهند بود که این پشیمانی هیچ سودی  به حال آنان نخواهد داشت و را ه باز گشتی وجود ندارد.

حجت الاسلام جبرئیلی افزود: در هیاهوی صحرای محشر  و سختی های هولناک آن، آنچه که مسیر را برای انسانها آسان می کند، وجود نازنین حضرت زهرای مر ضیه(س) است که به همراه امام علی (ع) و حسنین و فرشتگان مشایعت می گردند .

وی یادآور شد: در قیامت حضرت زهرا(س) از حامدین و کسانی که عمر خود را در راه خدا، هدایت و سعادت جامعه، توسعه و ترویج ارزش های دینی و اسلامی صرف نموده اند، شفاعت می کند و قطعا شیعیان واقعی جزء شفاعت یافتنگان دردانه حضرت رسول(ص) می باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha