جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شعار ضد اسلامی در محوطه دانشگاه میشیگان

حوزه / در پی حملات تروریستی اخیر در کشور‌های مختلف، موج اسلام‌هراسی در شبکه‌های اجتماعی آمریکا رو به گسترش است. در همین راستا تصویری از شعار «اسلام را متوقف کنید» در محوطه دانشگاه میشیگان تصویری از شعار «اسلام را متوقف کنید» در محوطه دانشگاه میشیگان آمریکا منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از breitbart.com، در پی حملات تروریستی اخیر در کشور‌های مختلف از جمله حملات جدید بلژیک، ترکیه و پاکستان، موج اسلام‌هراسی در شبکه‌های اجتماعی آمریکایی رو به گسترش است، در همین راستا تصویری از شعار «اسلام را متوقف کنید» در محوطه دانشگاه میشیگان آمریکا منتشر شد.

در پی نوشته شدن این جمله، دانشجویان مسلمان از مسئولین دانشگاهی خواستار پاک کردن این شعار شدند اما روسای دانشگاهی حاضر به این کار نشدند و سرانجام دانشجویان خودشان واژه «متوقف کنید» را از جمله مربوطه پاک کردند.

در این میان ریک فیتزجرالد، سخنگوی دانشگاه میشیگان در بیانیه‌ای مدعی شد که مسئولین دانشگاهی معمولا چنین مطالبی را پاک نکرده و وظیفه پاک کردن این جملات در حوزه مسئولیت آن‌ها نیست! با این حال فیتزجرالد در بیانیه خود اعلام کرد که حمله به هر یک از اعضا و گروه‌های داخلی جامعه دانشگاهی میشیگان، و حمله به باورها و شخصیت‌ها، ناسازگار با ارزش‌های این دانشگاه، ادب و برابری می‌باشد.

به نظر می‌رسد که این شعار ضداسلامی توسط طرفداران دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه آمریکایی و طرفدار منع ورود مسلمانان به آمریکا نوشته شده باشد که این پیشنهاد با انتقاد عده‌ زیادی از افراد و جوامع بین‌المللی  مواجه شده است.

پیش از این نیز جملاتی چون «دیوار کشیدن»، «توقف تجاوز در اروپا» و «ترامپ 2016» نیز در دیگر مناطق محوطه دانشگاهی توسط این افراد نوشته شده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha