یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 جزئیات سرمایه گذاری‌های ۲۰۰ میلیون دلاری برای ترویج اسلام‌هراسی در آمریکا

حوزه/ گزارش «رویارویی با ترس» مستندات و مدارک مربوط به تاثیرات منفی اسلام‌هراسی را در جامعه آمریکا ارائه داده و استراتژی مبارزه با اسلام‌هراسی هماهنگ شده با پشتیبانی مالی بالا در آمریکا را طراحی و به مسلمانان این کشور توصیه می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»مرکز شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) در نیوجرسی و واشنگتن قصد انتشار گزارشی درباره گروه‌ها و سرمایه‌گذاران اسلام‌هراسی در آمریکا دارد.

روز سه شنبه 14 ژوئن ، شورای روابط اسلامی آمریکایی به همراه مرکز قومیت و جنسیت در دانشگاه برکلی گزارشی منتشر خواهد کرد که شامل جزئیات مربوط به بیش از 200 میلیون دلار سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بیش از 33 گروه اسلام‌هراس در سرتاسر آمریکا می‌باشد.

این گزارش که «رویارویی با ترس» نام دارد همچنین مستندات و مدارک تاثیرات منفی اسلام‌هراسی را در جامعه آمریکا ارائه داده و یک استراتژی چهار محوری برای به عقب راندن و مبارزه با اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی هماهنگ شده با پشتیبانی مالی بالا در آمریکا طراحی و به مسلمانان این کشور توصیه می‌کند.

دیگر مسائلی که در این گزارش مورد ارزیابی قرار می‌گیرند شامل کمپین معرفی قوانین ضداسلامی در مجلس قانونگذاری ایالتی، قوانین مصوب در چندین ایالت برای ایجاد فشار در تجدید نظر و تایید کتب درسی برای مبارزه با اسلام، گسترش و بالارفتن وقایع اسلام‌هراسی در مساجد، راهپیمایی‌های مسلحانه و خطرناک روبروی مساجد و عدم استخدام مسلمانان در کسب و کارهای کشور آمریکا است.

برپایه این گزارش به نقل از prnewswire.com، در این راستا کوری سیلور، مدیر دفتر کایر برای نظارت و مبارزه با اسلام‌هراسی گفت: استراتژی مبارزه با اسلام‌هراسی که در گزارش «رویارویی با ترس» ارائه شده‌ است، پیشنهاد‌های ویژه‌ای برای مقابله و به عقب راندن گروه‌های تامین مالی شده و بهره برداری از تعصب ضداسلامی در سراسر ایالات متحده آمریکا ارائه می‌دهد.

او در ادامه گفت: ما قصد داریم با حمایت از اقدامات مثبت در مسائلی که لزوما به طور مستقیم ربطی به مسلمانان نداشته و بیشتر به حفظ عدالت و کرامت انسانی مربوط می‌شوند به ملت مان یادآوری کنیم که اسلام نیرویی برای ترویج خوبی در جامعه است. دستاوردهای مسلمانان در آمریکا ارزشمند بوده و ما قصد داریم مثبت اندیشی و کارهای نیکو را در جامعه توسعه و ترویج دهیم.

شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) بزرگترین سازمان آزادی‌های مدنی و حمایتی مسلمانان در آمریکا است که ماموریت آن افزایش درک از اسلام، گفتگو و محافظت از آزادی‌های مدنی و توانمندسازی مسلمانان آمریکایی، همچنین ایجاد ائتلافی برای ترویج عدالت و درک متقابل می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha