دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
ساختمان

حوزه/ مدیر مدرسه جوادالائمه(ع) فسا، از افتتاح فاز جدید این حوزه علمیه، در سالروز ولادت حضرت امام جواد(ع)، با حضور روحانیون، طلاب، امام جمعه و مسئولین این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالمحمد سعدونی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس گفت: آئین افتتاح فاز جدید مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) شهرستان فسا، در سالروز ولادت حضرت امام جواد (علیه السلام)، با حضور علما، روحانیون، امام جمعه و مسئولین شهرستان فسا، دوشنبه 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی افزود: مساحت ساختمان جدید این مدرسه 1000 متر مربع و در دو طبقه ساخته شده و دارای 12 حجره و 7 کلاس برای تحصیل طلاب می باشد.

مدیر مدرسه جوادالائمه(ع) فسا ادامه داد: سالن اجتماعات به گنجایش 300 نفر، نمازخانه، دفتر مدیریت و معاونین و سالن سلف غذا از دیگر امکانات این ساختمان می باشد.

انتشار نشریه جوادالائمه(ع)

حجت الاسلام سعدونیافزود: هم چنین به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت امام جواد(ع) و به همت طلاب این حوزه علمیه، نشریه فرهنگی"جوادالائمه(ع)" پیرامون زندگینامه حضرت، خصوصیات اخلاقی و فضائل، چگونگی اثبات امامت ایشان، اصحاب حضرت و چند نمونه از احادیث به تیراژ 3000 نسخه در نماز جمعه این شهرستان پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha