یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینیه شیعیان شهر کلگری کانادا

حوزه / عصر فردا، جشن ولادت امام محمد تقی (ع) و حضرت علی اصغر در انجمن حسینی شهر کلگری در جنوب آلبرتا واقع در کانادا برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، فردا عصر جشن ولادت امام محمد تقی (ع) و حضرت علی اصغر در انجمن حسینی شهر کلگری در جنوب آلبرتا واقع در کانادا برگزار می‌شود.

در اعلامیه این مرکز آمده است: به مناسبت فرخنده میلاد امام نهم، امام محمد تقی (ع) و حضرت علی اصغر(ع) ضمن تبریک ولادت ایشان به حضرت امام مهدی (عج) و تمامی مومنین، برنامه جشن میلاد روز دوشنبه 18 آوریل 2016 در حسینیه برگزار می‌شود.

برنامه‌های این مراسم شامل قرائت قرآن مجید؛ قصیده خوانی و منقبات،  ارائه سخنرانی توسط مولانا سید هادی حسن، برگزاری نماز مغرب به جماعت و صرف شام تبرک خواهد بود.

درباره انجمن حسینی کلگری کانادا

انجمن حسینی کلگری کانادا یک سازمان ثبت شده خیریه شیعیان اثنی عشری است که به قرآن کتاب خدا، حضرت محمد و خاندان پاک ایشان معتقد هستند. دین و رهبران مذهبی الهام بخش ارائه خدمات توسط اعضای این سازمان به بندگان خداوند در راه عدالت و صلح است. انجمن حسینی کلگری وظیفه ارائه خدمات و امکانات برای همه اعضای جامعه اسلامی در سایه اسلام، و ترویج تعالیم اسلامی مطابق با فقه جعفری را به عهده دارد. اعضای این سازمان همچنین متعهد به احترام به اعتقادات دیگر سازمان‌های مذهبی هستند.

در این سازمان پیروان و عاشقان و شیفتگان حضرت محمد (ص)، و اهل بیت معتقدند که ایشان تجسم تمامی کمالات به ویژه مولانا علی (ع) و امام حسین (عی) و نمونه‌های ابدی حقوق بشر و نماد‌های عدالت اجتماعی و انسانی هستند.

از اهداف انجمن حسینی کلگری موارد ذیل عنوان شده است:

پرورش جامعه بر اساس آموزه‌ها، رویکرد‌ها و ارزش‌های اخلاقی شیعه اثنی عشری.

داشتن و به اشتراک گذاشتن یک زندگی معنادار، معنوی، منسجم و شکوفا همراه با تمامی بشریت.

ترویج صلح، همزیستی و هماهنگی در میان جامعه خصوصا جامعه چندفرهنگی کانادا از طریق گفتگوهای میان‌ادیانی و دیگر فعالیت‌های اجتماعی.

ارائه مشاوره، تعالیم و حمایت از جامعه در تمامی زمینه‌های مذهبی و معنوی

متعهد به محکوم کردن شدید و قوی انواع تروریسم، افراط‌گرایی و خشونت در هر نقطه از جهان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha