شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی ملکی - قصر شیرین

حوزه/امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: امروزه دشمنان درصدد به انزوا کشاندن اسلام هستند و علما و بزرگان دین را مورد ناتوی فرهنگی قرار داده اند، اما شهدایی همچون استاد مطهری (ره) زنده اند و مکتب و اندیشه های این عزیزان، اسلام و انقلاب را از تحریف مصون می دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی، امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، در جمع اساتید حوزه و دانشگاه و فرهنگیان اظهار داشت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی شاگردان بسیاری در راستای مکتب فکری شهید مطهری تربیت شده و اندیشه های زلال ایشان را در جامعه ترویج می دهند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین با تشریح شخصیت استاد مطهری (ره)، بیان داشت: آزادی خواهی و ظلم ستیزی، تعلیم و تربیت حقیقی شهید مطهری (ره) موجب هدایت و دانایی انسان ها شد و امروزه نیز بسیاری از طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان مراکز آموزشی از سیره و مکتب این استاد شهید بهره می برند.

وی خاطر نشان کرد: اساتید و معلمین نقش بسزایی در تربیت و تعلیم فرزندان صالح، انقلابی و مؤمن بر عهده دارند، لذا اقتدا به جایگاه علمی و معنوی استاد مطهری این امر را ممکن می سازد.

حجت الاسلام ملکی در پایان ابراز داشت: امروزه دشمنان درصدد به انزوا کشاندن اسلام هستند و علما و بزرگان دین را مورد ناتوی فرهنگی قرار داده اند، اما شهدایی همچون استاد مطهری (ره) زنده اند و مکتب و اندیشه های این عزیزان، اسلام و انقلاب را از دستخوش تحریف و تجاوز مصون می دارند.

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha