شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 380153
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: وجود نظم و امنیت در جامعه بستری برای رشد و توسعه جوامع و تضمین کننده این مولفه هاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امروز در دیدار با کارکنان انتظامی بروجرد با اشاره به این که نیروهای خدوم انتظامی و نظامی زحمات شبانه روزی را برای برقراری نظم و امنیت در جامعه متحمل می شوند افزود: برای استمرار این نظم و امنیت همکاری همه جانبه مردم، مسئولان و فعالان دین و فرهنگ، نیازی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه امنیت روز افزون ایران اسلامی در تمامی ابعاد مرهون جانفشانی ها و خون شهدای ایران اسلامی است، تصریح کرد: امروز باید بیش از هر زمان دیگری قدردان نعمت امنیت بوده و برای حفظ و استمرار آن عزم ملی و همت جهادی داشته باشیم.

روحانیون نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه دارند

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد هم در این دیدار با بیان اینکه روحانیون نقش بسزایی در ایجاد امنیت و نظم و انضباط دینی و اجتماعی در جامعه دارند، اظهارداشت: روحانیون همواره مدافع ارزشهای ناب اسلامی بوده اند و در این راستا همواره پشتیبان نیروی انتطامی در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه بوده اند.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه مبلغان با ضریب نفوذ تبلیغ خود نقش موثری در پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی در بین مردم دارند تصریح کرد: روحانیت بازوی توانمند ایجاد امنیت در جامعه هستند و همواره با تبلیغ مستمر خود در بین آحاد جامعه تلاش نموده اند امنیت اجتماعی را مطابق با قوانین شرع مقدس اسلام ،در جامعه  پیاده نمایند.

وی در پایان با اشاره به همکاری های خوب و مستمر مبلغان با نیروهای امنیتی گفت: نیازمند تلاش همه طلاب ، روحانیون و مبلغان در محافل گوناگون برای جلوگیری از وقوع آسیب های اجتماعی در جامعه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha