شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 380682
۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰
عقل - هوش - استعداد

حوزه/ مسئول سطح سه سفیران هدایت با تاکید بر نخبه پروری در حوزه گفت: امروز باید طلاب نخبه شناسایی و استعداهای آنان شکوفا شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام والمسلمین صرامی در دیدار با مدیرحوزه علمیه قزوین گفت: خوشبختانه فعالیت های خوب وتاثیر گزاری با مدیریت خوب این مدرسه صورت گرفته که جای قدردانی است.

مسئول سطح سه سفیران هدایت به جذب اساتید موفق ودارای برنامه را در بخش سفیران هدایت را حائز اهمیت دانست وبیان داشت: باید تلاش نماییم که با جذب اساتید موفق ودارای برنامه  طلبه های موفقی را به این عرصه تحویل دهیم.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: تبلیغ واطلاع رسانی در این زمینه بسیار مهم بوده ومدیران واساتید حوزه های علمیه به خصوص مدیران مدارس در سطح شهر وائمه جمعه وجماعات می توانند در زمینه جذب طلاب موثر باشند.

وی به موضوع طلاب موفق در مدارس علمیه اشاره وبیان داشت:اگر بخواهیم حوزه های علمیه وطلاب موفقی را داشته باشیم باید در این زمینه برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

مسئول سطح سه سفیران هدایت به برگزاری کلاس ها درایام تعطیلات حوزه اشاره  و  اظهارداشت:در ایام تعطیلات نیز مدیران می توانند کلاس هایی را در زمینه های مختلف برای طلاب علاقه مند داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha