یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله باریک بین

حوزه/ تهیه کننده شبکه استانی سیمای مرکز قزوین از ساخت فیلم های مستند زندگی آیت الله باریک بین ومرحوم آیت الله شالی خبر داد.

حجت الاسلام احمدی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» از ساخت مستند زندگی آیت الله باریک بین ومرحوم آیت الله شالی در شبکه استانی مرکز قزوین خبر داد و گفت: کار ساخت و تهیه مستند زندگی امام جمعه سابق قزوین به مرحله پایانی خود رسیده که امیدواریم این مستند، خرداد سال جاری از شبکه استانی مرکز قزوین پخش شود.

تهیه کننده شبکه استانی سیمای مرکز قزوین به ساخت فیلم ها ومستند هایی با رویکرد حوزوی اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر فیلم هایی در رابطه با زندگی علما وشخصیت های مطرح استان و کشور تهیه شده که باید تلاش نماییم که این فیلم ها را در معرض نقد سازنده قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه های نقد فیلم در مدارس علمیه ثزوینف افزود: برگزاری کارگاه های نمایش و نقد فیلم در مدارس علمیه می تواند طلاب را با مسائل هنری بیشتر آشنا کند

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: کارگاه های نقد فیلم به همت مدیر مدرسه شیخ الاسلام در این مدرسه و مدرسه علمیه محسنیه برگزار شد و طلاب نیز استقبال خوبی از این برنامه کردند و امیدواریم در ایام تعطیلات دروس حوزوی بتوانیم این برنامه را در سایر مدارس علمیه قزوین اجراء کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha