یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام رضا کاظم لو/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه /حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو با بیان این که ملت ایران ایستادگی در برابر دشمن را از اهل بیت(ع) آموخته است، گفت:حماسه سوم خرداد که منجر به آزاد سازی خرمشهر قهرمان شد، برای همیشه در تاریخ غرور انگیز ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

به گزاش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران کوثر، ضمن تبریک سالروز حماسه آزاد سازی فتح خرمشهر و روز مقاومت و ایثار، گفت: حماسه رزمندگان دلاور و شجاع در این روز مبارک، این شهر مقاوم را از لوث پلید رژیم بعث خارج ساخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد: اگر خرمشهر آزاد نمی شد، زنده کردن روحیه حاکم بر جبهه های آن زمان مشکل بود، ولی مشاهده شد که رزمندگان شجاع ما توانستند بعد از 578 روز اسارت این شهر را دوباره تصرف نمایند که باعث شادی حضرت امام خمینی (ره) وملت ایران شد.

وی با تاکید بر این که ملت ایران ایستادگی در برابر دشمن را از اهل بیت(ع) آموخته است، ادامه داد: در فتح خرمشهر بنا به دستور حضرت امام خمینی (ره) لباس رزم را پوشیدند و خونین شهر را که دشمن حتی تصور این که دوباره از دست بدهد را دوباره به آغوش ملت ایران بر می گردانند .

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو به حدیثی از حضرت علی (ع) در رابطه با ایثار و مقاومت اشاره کرد و اظهارداشت: حضرت علی (ع) می فرمایند ایثار بالاترین درجه ایمان است. رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس وآزاد سازی خرمشهر به خوبی این ایثار و از جان گذشتن را در جبهه ها نشان دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha