شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ دلاورمردان ایران به فرمان امام خمینی (ره) با حمله رعد آسای خود چنان دشمنان را غافلگیر کردند که توان مقاومت نداشت و این مسئله نشان دهنده آن بود که خون بر شمشیر پیروز است و خدای متعال مومنین را یاری می کند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر که در لشگر 16 زرهی و با حضور جمعی از رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و حماسه آفرینان فتح خرمشهر برگزارشد، گفت: دشمن تا دندان مسلح با تمام توان و با همراهی کشورهای دیگر به این خرمشهر هجوم آورده و هدف آنها نه تنها این شهر مقاوم، بلکه دیگر شهرهای ایران اسلامی بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین به سرمایه گذاری رژیم بعث برای به تصرف در آوردن خرمشهر قهرمان اشاره کرد و بیان داشت: رژیم صدام سرمایه گذاری زیادی برای تصرف و اشغال این شهر انجام داده بود، اما رزمندگان دلاور وغیور ما جانانه در مقابل دشمن ایستادند و در عملیات بیت المقدس حماسه ای فراموش نشدنی در تاریخ دفاع مقدس رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: دلاورمردان ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حمله رعد آسای خود چنان دشمنان را غافلگیر کردند که توان مقاومت نداشت و این مسئله نشان دهنده  آن بود که خون بر شمشیر پیروز است وخدای متعال مومنین را یاری می کند

برپایه این گزارش، در این مراسم از جانبازان و حماسه آفرینان فتح خرمشهر تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha