شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کتاب

حوزه/خاطرات طلاب واساتید مدارس حوزه علمیه قزوین در سفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، در حال جمع آوری بوده و به چاپ خواهد رسید.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان «حوزه» علمیه قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه درقزوین گفت: یادمان های هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت های دلاورمردان ایران زمین وفرزندان این ملت بود که با توسل به ائمه معصومین (ع) وشجاعت ورشادت خود نگذاشتند این خاک مقدس  وجبی از آن  در تصرف دشمن بعث قرار گیرد.

حجت الاسلام صفی خانی به چاپ خاطرات کتابی با نام خاطراتی از سرزمین گمنام ها ویژه طلاب مدارس علمیه قزوین اشاره و  بیان داشت:همه ساله طلاب واساتید مدازرس علمیه قزوین به این مناطق نورانی سفر کرده وبا خود خاطرات ارزشمندی به همراه دارند که می تواند برای نسل نوجوان وجوان این خاطرات بسیار تاثیر گزار باشد که در حال جمع آوری این خاطرات هستیم.

وی هم چنین از چاپ کتاب خاطرات اساتید حوزه علمیه قزوین نیز خبرداد و اظهار داشت: خاطرات اساتید حوزه علمیه قزوین که خود نیز در دوران دفاع مقدس، حضوری ماندگار و تاثیر گزاری نیز داشتند، با همکاری این معاونت و اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس خاطرات در حال  جمع آوری است که امیدواریم  امسال  به چاپ برسد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha