یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ علی سلمان - بحرین

حوزه/ صدور این احکام از سوی نظام آل خلیفه عجیب نیست، چون دادگاه های نظام بی طرف و عادل نیست و اوامر اربابان سعودی خود را اجرا می کنند و همواره مشغول توطئه علیه مردم می باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی تشدید حکم زندان شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین از چهار سال به نه سال، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای احکام ظالمانه نظام آل خلیفه علیه زندانیان انقلابی از جمله شیخ علی سلمان را محکوم کرد و اتهامات منسوب به وی را بی ارزش و واهی دانست.

در بیانیه ائتلاف آمده: صدور این احکام از سوی نظام آل خلیفه عجیب نیست، چون دادگاه های نظام بی طرف و عادل نیست و اوامر اربابان سعودی خود را اجرا می کنند و همواره مشغول توطئه علیه مردم می باشند.

در ادامه این بیانیه آمده: تشدید حکم شیخ علی سلمان و استمرار صدور حکم حبس ابد و لغو تابعیت بحرینی در مورد زندانیان انقلابی و تایید حکم اعدام برخی دیگر نشان می دهد که نظام به دنبال ایجاد روحیه نا امیدی در مردم است، اما این احکام فقط موجب محکم شدن عزم و اراده مردم می شود و ما اطمینان داریم به برکت آگاهی مردم این توطئه های آل خلیفه به ثمر نمی رسد و مردم دست از خواسته های خود برنخواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha