یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام تکیه ای

حوزه/ رئیس ستاد مرکزی اعتکاف کشور با بیان اینکه برگزاری جشنواره بین المللی محصول فریضه اعتکاف است، تصریح کرد: این جشنواره با هدف رفع نیازهای فرهنگی و علمی اعتکاف کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران چهارمین جشنواره بین المللی اعتکاف که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به اینکه گسترش فریضه اعتکاف به برکت پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، اظهار داشت: امسال 5500 مسجد میزبان 775 هزار جمعیت معتکف بود.

وی افزود: اعتکاف در خارج از مرزهای بین المللی با همت جامعه المصطفی العالمیه در 62 کشور با از 5 نفر تا 2 هزار نفر برگزار شد.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف کشور با بیان اینکه برگزاری جشنواره بین المللی محصول فریضه اعتکاف است، تصریح کرد: این جشنواره با هدف رفع نیازهای فرهنگی و علمی اعتکاف کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه جشنواره بین المللی اعتکاف در نخستین سال آغاز به کار خود، 1670 اثر ادبی را دریافت کرد، ابراز داشت: علاقه مندان در جشنواره دوم که با رویکرد هنری برگزار شد، 1060اثر از فیلم کوتاه، مستند، کلیپ و ... به دبیرخانه ارسال کرده بودند.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف کشور در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره سوم نیز با رویکرد علمی برگزار شد و علاقه مندان، 120 مقاله را در قالب چهار زبان به دبیرخانه ارسال کردند.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha