دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بسیج اساتید

حوزه/ مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تصریح کرد: همان طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند، تا آخرین نفر و آخرین نفس از شما مبارزین و مجاهدین راه حق و فضیلت و آرمان های مقدس تان دفاع خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، بیانیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت روز جهانی قدس بدین شرح است:

 روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .        ( امام خمینی قدس سره الشریف)

با پیروزی انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، موضوع فلسطین در سیاست خارجی جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار گردید. نماینده اسرائیل از ایران اخراج و سفارت فلسطین در کشور دائر و روحیه جدید توأم با نشاط و امید در کالبد مبارزین فلسطین دمیده شد.

اشغال سرزمین فلسطین و تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی از آغاز با حمایت های پیدا و پنهان انگلیس مکار و آمریکای جهان خوار همراه بود و اساسا برای انجام یک پروژه همه جانبه و دراز مدت استعماری با هدف قتل و غارت مسلمانان، چپاول و سلطه بر منابع و ذخائر کشورهای اسلامی طراحی و اجرا شده است. همان گونه که در پروتکل شماره هفتم حکماء یهود اعلام کرده اند، در اروپا و آسیا باید جنگ، فتنه و آشوب بر پا نمود تا به دو هدف بزرگ نابودی و تسلط کامل بر آنها دست یابیم.

حضرت امام راحل (ره) با هوشیاری و ژرف نگری منحصر به فرد خود، در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس انتخاب و برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین، آزادی قدس و سرزمین های اشغال شده طی فرمانی پیامبرگونه با فراخوانی تمام مبارزین و آزادی خواهان جهان و ایجاد یک جبهه گسترده جهانی از مسلمانان در مقابل توطئه خطرناک و پیچیده دشمنان ابتکار عمل را از دست آنها خارج نمود.

این انتخاب فوق العاده سرنوشت ساز امام راحل (ره) و حمایت های مستمر آن عبد صالح و حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و مردم متدین و متعهد ایران اسلامی تا کنون به حول و قوه الهی دارای ده ها آثار و برکات بزرگ همچون پیروزی های عزت آفرین حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه و نیز پیروزی های پی در پی مجاهدین فلسطین و غزه در جنگ های 22 روزه و 8 روزه به ارمغان آورده است.

الحمد لله والمنّه، رژیم به شدت درمانده صهیونیستی علی رغم ادعای واهی تصرف نیل تا فرات و نیز حمایت های مستکبرین و مجامع بین المللی، اکنون دچار مشکلات متعدد اجتماعی ، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و همچنین تنفر و انزجار جهانی شده است و روزها و سال های رو به زوال خود را سپری می کند. ما اعضای بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم، همراه و همگام با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راه پیمایی بزرگ و دشمن شکن روز قدس با فریاد رسا و مشت های گره کرده به دهان غاصبان فلسطین و غزه و حامیان منطقه ای و بین المللی آنان خواهیم کوبید و از این پایگاه جهاد و علم و بصیرت به مبارزین جبهه مقاومت در فلسطین و غزه و کرانه باختری، لبنان، سوریه ، عراق، یمن و بحرین اعلام می داریم همان طوری که رهبر معظم انقللاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی فرموده اند، تا آخرین نفر و آخرین نفس از شما مبارزین و مجاهدین راه حق و فضیلت و آرمان های مقدس تان دفاع خواهیم کرد و به این دفاع مقدس نیز افتخار می کنیم. ان شاءالله

مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha