شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری مدیر حوزه تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران، با بیان این که استکبار جهانی با ایجاد داعش به دنبال آن است تا مردم جهان جنایات اسرائیل را فراموش کنند، گفت: سرنوشت امروز جهان اسلام وابسته به مسئله قدس است.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» تهران، با اشاره به سخن معروف حضرت امام خمینی(ره) که روز قدس روز اسلام است، اظهار داشت: سرنوشت امروز جهان اسلام، بسته به مسئله قدس است.

وی افزود: دشمنان اسلام، پایگاهی را در کشورهای اسلامی و قلب اسلام به نام اسرائیل ایجاد کردند تا مانع هر پیشرفتی در اسلام شوند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: دشمنان اسلام با پشتیبانی از رژیم صهیونیستی به دنبال سلطه مادی و معنوی خود در جهان اسلام هستند و به دلیل همین حساسیت هاست که امام خمینی(ره) روز قدس را به عنوان یک سنت حسنه پایه گذاری کردند تا مقدمه ای برای ریشه کن شدن این غده سرطانی باشد.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی همچون خنجری است که استکبار به قلب جهان اسلام فرود آورده، گفت: اهمیت روز قدس، مانند اهمیت جهاد قطعی و واجب در مقابل دشمنان قطعی اسلام، قرآن و مکتب اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری با بیان این که شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس، در پیشگاه خداوند مقام افرادی را دارند که در عرصه جهاد مسلم با دشمنان دین و قرآن وارد شدند، گفت: شرایط امروز حساس تر از سال های دورتر است، چرا که شاهدیم استکبار جهانی گروهک های تروریستی همچون داعش را ایجاد و با برجسته کردن جنایات آن، سعی دارد فجایع رژیم غاصب اسرائیل در سرزمین فلسطین را به فراموشی سپرده و در اذهان مردم جهان آن جنایات وجود نداشته باشد.

وی با تأکید بر این که امروز اسرائیل در کنار جنایات داعش احساس امنیت می کند، گفت: استکبار جهانی به سردستگی آمریکا داعش را ایجاد کردند تا اذهان مسلمانان جهان را از دشمن اصلی دور کرده و به جنگ شیعه و سنی علیه هم دامن بزنند در حالی که اسرائیل بزرگترین دشمن اسلام است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران تأکید کرد: روز قدس حربه نفاق و نقاب روی چهره صهیونیسم را بر خواهد داشت تا دشمن اصلی اسلام و قرآن آشکار شود و به همین جهت این راهپیمایی بسیار با اهمیت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha