یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مفیدی کیا

حجت الاسلام مفیدی کیا گفت: اگر در ماه مبارک رمضان خود را موظف می دانستیم که از هر آلودگی و رذایل اخلاقی و گناه دوری نماییم، باید همین حالات معنوی را در طول سال، در وجود خود حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مفیدی کیا در جمع طلاب جدید الورود مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، گفت: ماه مبارک رمضان به پایان رسید، ولی هیچ گاه سفره رحمت و بخشش خدای متعال بسته نخواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه التفاتیه خاطرنشان کرد: اگر در ماه مبارک رمضان خود را موظف می دانستیم که از هر آلودگی و رذایل  اخلاقی و گناه دور نماییم، باید همین حالات معنوی را در طول سال دروجود خود حفظ کنیم.

وی به دریافت وجودی انسان ها از مسایل اخلاقی و قر آنی اشاره کرد و بیان  داشت: هر انسانی می تواند با دوری ازآلودگی های  درونی و نفسانی خود را به معبود متعال نزدیک نماید و اگر تلاش نماید می تواند دریافت خوبی داشته باشد و گرنه هیچ سود وفایده ای  برای او نخواهد داشت.

حجت الاسلام مفیدی کیا ادامه داد: انسان ها باید حالات معنوی و دستاوردهای ارزشمندی مانند کمک به نیازمندان، شب زنده داری و خواندن  قرآن را در همه روزها حفظ کنند.

وی با بیان این که اگر قلب و روح انسان بیمار باشد نمی تواند رذایل اخلاقی از خود دور کند، به  طلاب جدیدالورود تاکید کرد که با تهذیب نفس حالات معنوی را در خود تقویت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha