جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار آیت الله دستغیب با با اعضای ستاد یادواره سرداران

حوزه/ مردم عزیزان خود را در راه انقلاب و اسلام قربانی و فدا کردند، روحیه فداکاری و انقلابی در وجودشان همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب در دیدار با اعضای ستاد یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهید آباد با اشاره به جمله ای که رهبری فرمودند امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتراز شهادت نیست، گفت: مردم عزیزان خود را در راه انقلاب و اسلام قربانی و فدا کردند، روحیه فداکاری و انقلابی در وجودشان همچنان به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: همان طور که در شرع مقدس اسلام سفرهای زیارتی به مدینه منوره، عتبات عالیات و مشهد مقدس در راستای تغییر و تحول حال افراد گذاشته می شود، سفر به مشاهد مشرفه شهدای سال های دفاع مقدس نشان از فداکاری و ایثار مردم است نیز باعث ایجاد آرامش در روح و روان افراد می شود.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) تصریح کرد: اهالی روستای شهید آباد در حقیقت، درس عبرت برای تمام کسانی هستند که در وابستگی ها و تعلقات مادی و معنوی دنیا غرق هستند و به تعبیری می توان گفت اهالی این روستا، برای عام و خاص حجت هستند.

آیت الله دستغیب ادامه داد: این دیدار برای من، تداعی کننده سفری است که سال ها قبل به شهید آباد داشتم و به طور کلی این روستا یک الگوی تمام عیار برای کسانی است که پیرو اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) بوده و روحیه انقلابی دارند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: نهادهای مختلف از جمله صدا و سیمای مرکز فارس و همه ما موظف هستیم به هر صورتی که ممکن است این الگوی ایثار و شهادت را که نامش شهید آباد است را بلند آوازه کرده و به تمام آحاد جامعه برسانیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha