چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
بانوان

حوزه/ حوزه علمیه خواهرا ن یزد به مناسبت ایام فراغت حوزویان و با هدف ارتقای سطح برنامه های فرهنگی و پژوهشی چند دوره آموزشی کاربردی را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، تابستان فرصت مناسبی برای  طلاب به شمار می رود که بتوانند از نظر ابعاد اموزشی ارتقا یابند؛ در همین راستا  و با هدف ارتقای اخبار تولیدی مدارس علمیه خواهران استان یزد و جذب علاقه مندان به خبرنگاری یک دوره اموزش مقدماتی خبرنگاری  در تیر و مرداد برگزار می شود.

این دوره که در هفته جاری آغاز می شود و تا 12 جلسه ادامه می یابد با همکاری باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای یزد و حضور مربی خبرنگاری در محل تعیین شده از سوی حوزه و دعوت از خبرنگاران فعال سال تحصیلی قبل و علاقه مندان از سراسر استان برگزار می شود.

دوره آموزشی نویسندگی

به منظور بهره مندی مردم از مباحث دینی و قرآنی یک دوره آموزش نویسندگی ویژه بانوان طلبه از سوی باشگاه خبرنگاران یزد برگزار می شود.

در این دوره آموزشی که با همکاری صدا و سیمای یزد و باشگاه خبرنگاران برگزار می شود از بانوان حوزوی علاقه مند به نویسندگی دعوت شده است تا طی 12 جلسه و دو روز در هفته در این دوره شرکت کنند.

گفتنی است :مربی  این دوره آموزشی روش  نویسندگی  برنامه های صدا و سیما را  آموزش می دهد.

نشست مشترک دو معاونت  آموزشی و پژوهشی

نشست جایگاه نقش فرهنگی و پژوهشی حوزه های علمیه خواهران در وصول به اهداف متعالیه اسلام و منویات مقام معظم رهبری در یزد و کار مشترکی از دو معاونت فرهنگی و پژوهشی  حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار می شود.

این نشست صبح پنج شنبه 24 تیر با سخنرانی اساتید کشوری و با حضور معاونان فرهنگی پژوهشی مدارس، دبیران انجمن های پژوهشی و کانون های پژوهشی و مدیران مدارس و دبیران هسته های پژوهشی ویژه بانوان حوزوی برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha