پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
علی موسوی - کانون مساجد لرستان

حوزه / مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از برگزاری طرح مصباح با محوریت آموزش مدیریت و رسانه در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام سید علی موسوی امروز در همایش طرح مصباح که در شهرستات کوهدشت برگزار شد با بیان اینکه این طرح بصورت متمرکز با آموزش اساتید حوزه به مخاطبان در سایر شهرستانهای استان نیز برگزار می شود افزود:تقویت فعالیت های فرهنگی و مدیریتی در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد بصورت آموزشهای کاربردی از مهمترین اهداف برگزاری کارگاههای طرح مصباح است.

وی با بیان اینکه در این طرح رابطان و فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد در دو بخش خواهران و برادران فعالیتها و وظایف خود را بصورت تشریحی و کاربردی فرا می گیرند تصریح کرد:کانونهای فرهنگی هنری مساجد باید برنامه های خود را به گونه ای به مخاطبان ارائه دهند که بر جذب افراد به این کانونها بیافزایند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در پایان با بیان اینکه مساجد بعنوان پایگاههای دینی فرهنگی نقش بسزایی در خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب علیه جامعه اسلامی دارند بیان داشت:در این خصوص برنامه های کانونهای مساجد باید به تقویت بنیه دینی فرهنگی و همچنین استحکام باورها و عقاید مخاطبان کمک نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دلسوز IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    با سلام خدمت دوستان خبرگزاری حوزه به اطلاع می رساند حجت الاسلام موسوی به دلیل اینکه حق الناس بزرگی در حق کانون های مساجد لرستان گردنشون هست به نظر میاد قابل مصحابه وحتی مدیریتی نیست امیدواریم حجت الاسلام ارباب سلیمانی نسبت به برکناری ایشان سریعا اقدام کنند