یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همایش نقش بسیج روحانیت در تقویت حوزه انقلابی

حوزه/ سومین همایش مشترک سالانه حوزه های علمیه و بسیج روحانیت با عنوان "نقش بسیج در تحقق حوزه انقلابی"، با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی، در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سومین همایش نقش بسیج روحانیت در تقویت حوزه انقلابی با عنوان "نقش بسیج روحانیت در تحقق حوزه انقلابی"، صبح امروز، ۲۳ مرداد ماه، با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی و مدیران عالی حوزه و بسیج، در مجتمع فرهنگی و  اقامتی ولایت، در مشهد آغاز شد.

در آغاز برنامه های نوبت صبح این همایش یک روزه، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی و مولودی خوانی در وصف حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، دبیر شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این شورا ارائه داد.

آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور نیز در ادامه این همایش پیرامون دستاوردهای تعامل بسیج و حوزه های علمیه به ایراد سخن خواهد پرداخت.

در ادامه این همایش، حضرت آیت الله نوری همدانی به عنوان سخنران ویژه همایش به ایراد سخن می پردازند و شرکت کنندگان از رهنمودهای این مرجع تقلید بهره مند خواهند شد.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور از دیگر برنامه های نوبت صبح سومین همایش نقش بسیج روحانیت در تقویت حوزه انقلابی  می باشد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، مدیر حوزه علمیه اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان نیز در نوبت صبح همایش نقش بسیج روحانیت در تقویت حوزه انقلابی به ایراد سخن می پردازند.

در نوبت عصر همایش همایش نقش بسیج روحانیت در تقویت حوزه انقلابی، کمیسیون های شش گانه تشکیل می شود و در آیین اختتامیه همایش نیز گزارش و مصوبات کمیسیون ها تشریح خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha