سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی

حوزه / نامگذاری هفته دولت با نام شهیدان رجایی و باهنر، نشان از ضرورت پایبندی به ارزش های دینی و جریان تعهد و ولایت مداری در راه آرمان انقلاب اسلامی در پهنه مدیران کشور است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، امروز  در افتتاح نمایشگاه طلایه داران هدایت شهرستان "مه ولات"، رسالت روحانیت را هدایت اخلاقی و معنوی، رشد تربیتی، بیان معارف اهل بیت علیهم السلام، تعظیم شعائر الهی، انتقال مفاهیم انقلابی و ارتقای طراز فرهنگی و سیاسی منطقه تبلیغی بیان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ابراز کرد: حقیقتاً مردم ما تشنه خادم قرآن و مکتب اهل بیت(ع) هستند و حضور یک روحانی در منطقه خودش، اهتزاز پرچم قرآن و اهل بیت(ع) در تجلّی اجتماعی و کارکردهای انسانی است که با همت، مشورت و آموختن و عمل انقلابی محقق می شود؛ لذا امروز با درخواست های مکرّر مردم و مسئولان برای استقرار روحانی روبرو هستیم.

حجت الاسلام مرویان حسینی افزود: اگر طلبه فاضل ما، با رفتار مردمی و فروتنانه و مشارکت گرفتن از ظرفیت های مردمی منطقه تبلیغی خود فعالیت کند بر گرداگرد او مردم حضور پیدا کرده و در مناسبت های اسلامی، اردوی های تربیتی، برنامه های  آموزش کودک و نوجوان، بیان معارف قرآنی، جلسات مذهبی و خدمات معنوی و فرهنگی و دینی که توسط روحانی انجام می شود همراهی و مساعدت می نمایند.

وی تصریح کرد: به لطف الهی هر منطقه ای که یک روحانی استقرار و هجرت حضور پیدا کرده، منشأ خدمات اجتماعی و مشارکت های مردمی و حتی توسعه اقتصادی منطقه شده و این نمایشگاه طلایه داران هدایت، نشان گر استقبال مردم از خدمات دینی است.

حجت الاسلام مرویان حسینی در ادامه با اشاره به سفر تبلیغی خود در دهه کرامت به کشور بنگلادش، اظهار کرد: آنچه که به شدت در این کشور موج می زند، عشق و علاقه به اهل بیت(علیهم السلام) است و امروز اثر منفی جریان ضد عقلانی و خشونت بار داعش در کشورهای شرق آسیا، یک فرصت ممتاز و کم نظیری برای مکتب اهل بیت(ع) ایجاد کرده؛ اگرچه عمده مردم بنگلادش به ظاهر سنّی یا صوفی هستند اما آنچه برایشان ارزش است و هزینه می کنند، پایبندی به محبت اهل بیت است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی تأکید کرد: محبت اهل بیت(ع) فرصت ممتاز فرهنگسازی برای سربازان ولی عصر و مدیران فرهنگی و مسئولان نظام اسلامی است؛ به گونه ای که محبت اهل بیت(ع) عقبه استراتژیک فرهنگی اجتماعی جمهوری اسلامی در کشورهای اسلامی و توسعه فرهنگی نظام اسلامی بشمار می رود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر را شاخص خدمت دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر شاخص انجام وظیفه خالصانه در راه آرمان های انقلاب اسلامی و خدمت به بندگان خداست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تأکید کرد: اینکه هفته دولت نظام اسلامی با نام شهیدان رجایی و باهنر گره خورده است، در حقیقت تقدیر از جریان خدمت و انجام وظیفه و قدردانی از جریان تواضع و فروتنی و تلاش برای تأمین نیازهای مردم است.

وی افزود: نامگذاری هفته دولت با نام شهیدان رجایی و باهنر تقدیر از جریان مبارزه با استکبار، پایبندی به ارزش های دینی و تعهد و ولایت مداری در راه آرمان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مرویان حسینی تأکید کرد: شهید رجایی و باهنر، نماد مدیریت اسلامی و انقلابی هستند که کم هزینه و پرفایده بودند، کم ادعا و پرتلاش، خادم مردم و دشمن استکبار بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha