دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نرم‌افزار فاطمی آوای ریحان

حوزه/ ‌مرکز نشر هاجر در راستای ایفای رسالت خود در گسترش الگوهای دینی برای طلاب و عموم افراد جامعه، نرم افزار آوای ریحان را تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمد شایانفر از تولید نرم افزار فاطمی آوای ریحان خبر داد و گفت:  و این نرم افزار که به سهولت قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز است، در قالب سالنامه به بیان سیره عملی و روایاتِ بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهر(س) می‌پردازد.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر تصریح کرد: نرم افزار آواری ریحان به صورت رایگان و از طریق سایت‌های مرکز نشر هاجر(Hajar.whc.ir) و حوزه‌های علمیه خواهران در دسترس عموم قرار گرفته و افزون‌بر اهداف پیش گفته دسترسی و سهولت مخاطبان به اطلاعات، دارای ویژگی‌های مختلفی است.

وی دارای بودن سه تقویم روزشمار شمسی، قمری و میلادی، نمایش رویدادها و وقایع ملی و مذهبی، ارائه اوقات شرعی با قابلیت انتخاب شهر و مؤذن، قابليت پخش اذان و دعا بصورت خودكار، نمایش آیات قرآن و احادیث همراه ترجمه، نمایش سیره و روایات فاطمی مطابق سالنامه، نمایش احکام، اشعار آیینی، اذکار و اعمال عبادی به صورت روزانه، نمایش پیام‌های بهداشتی و سلامتی به صورت روزانه، قابلیت پخش هشدار و یادآور، قابلیت ثبت یادداشت روزانه، ثبت مناسبت و معرفی محصولات نشر هاجر را از ویژگی‌های این نرم افزار برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha