شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله قبلان در دیدار با هیئت بعثه حج

حوزه/ نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان گفت: حج مدرسه ای برای تربیت و آمادگی روحی مسلمین است ؛ چراکه روح همکاری را بین مسلمانان تقویت می کند و آن ها را همچون یک جسم واحد و یکپارچه می سازد که در راه خیر و اصلاح تلاش و همکاری می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در دیدار با شیخ حسن شریفه رئیس بعثه حج مجلس اعلای اسلامی شیعیان و دبیرکل اوقاف و هیئت همراه گفت: حج مدرسه ای برای تربیت و آمادگی روحی مسلمین است ؛ چراکه روح همکاری را بین مسلمانان تقویت می کند و آن ها را همچون یک جسم واحد و یکپارچه می سازد که در راه خیر و اصلاح تلاش و همکاری می کنند.

وی برای اعضای بعثه لبنان طلب توفیق کرد و از آن ها خواست حجاج لبنانی را مورد توجه قرار دهند و مسائل دینی و احکام شرعی را به دقت شرح دهند تا مناسک حق به صورت صحیح انجام گیرد.

آیت الله قبلان از این هیئت خواست تا برای مؤمنین دعا کنند تا خداوند گره از کار آن ها بگشاید و فرجش را برساند. حجاج به درگاه الهی دعا و تضرع کنند تا جان و اوطان مسلمانان را حفظ کند و بلا و مصیبت را از آنان دور گرداند تا صلح و امنیت و استقرار برقرار شود.

این هیئت به نوبه خود شرحی از برنامه بعثه برای ایام حج برای آیت الله قبلان بیان کرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha