یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت‌الله قبلان

حوزه/ نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از روحانیون دینی خواست تا با اقدامات اسلام ستیزانه تکفیری ها مبارزه کنند و از قرآن و تفاسیر و طریقه اهل البیت علیهم السلام پیروی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،‌ آیت الله عبد الامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در دیدار  حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی معاون بین الملل حوزه های علمیه که به لبنان سفر کرده، گفت: روحانیون دینی باید با حملاتی که با هدف تخریب اسلام از سوی تکفیری ها صورت می گیرد، مبارزه کنند.

وی افزود: روحانیون باید قرآن و تفاسیر آن را مورد توجه قرار دهند و در راه اهل البیت(علیهم السلام) که راه نجات امت هستند، قدم بردارند.

وی  اشاره کرد: قرآن تنها سرمایه مسلمانان است و ما باید علوم قرآنی مورد توجه قرار دهیم و از آموزه های آن در مقابله با باطل و انحرافات استفاده کنیم، به ویژه که امت اسلامی در بسیاری از موقعیت ها و امورها قرآن را کنار گذاشتند و در نتیجه دچار خواری و شکست و تزلزل شدند. به همین خاطر از مسلمانان انتظار می رود که مطابق با آیات قرآن کریم و مفاهیم آن عمل کنند تا قرآن، راهنما، رهبر و الهام بخش امت اسلامی و نجات بخش ملت های مسلمان باشد.

دیدار معاون بین الملل حوزه های علمیه با آیت الله قبلان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha