دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رضا کاظم لو - حوزه خواهران قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: در حال حاضر مجموع طلاب خواهر در استان یک هزارو ۶۰۰ طلبه می باشد که از این تعداد ۶۸۰ نفر در شهرستان قزوین مشغول دروس حوزوی هستند.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین به اشاره به تاثیرگذاری حوزه های علمیه، گفت: بی تردید حوزه های علمیه در طول تاریخ حیات خود پرونده درخشانی از خود به جا گذاشته اند که استمرار فکر و عمل دینی، مرهون تلاش بی وقفه مراجع عظام، محققین و مبلّغان حوزه های علمیه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران با اشاره به حضور خواهران طلاب در دفاع از ارزش های متعالی اسلام، بیان داشت: خواهران طلاب می توانند در دفاع از ارزش های متعالی، مبلغی کارآمد و مشاوری امین و مربی هدف شناس و تاثیر گذار باشند.

حجت الاسلام کاظم لو در ادامه تصریح کرد: استان قزوین دارای دو مدرسه سطح ۲ و یک مدرسه سطح ۳ بوده و دیگر مدارس علمیه خواهران در شهرهای تاکستان، بویین زهرا و آبیک مشغول تربیت طلاب می باشند.

وی همچنین به بازگشایی سال تحصلی جدید حوزه خواهران در استان اشاره و اظهارکرد: روز 24 شهریور سال جدید تحصیلی طلاب حوزه های علمیه خواهران استان قزوین با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در اسان آغاز خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران در پایان یادآور شد: در حال حاضر مجموع طلاب خواهر در استان یک هزارو 600 طلبه می باشد که از این تعداد  680 نفر در شهرستان قزوین مشغول دروس حوزوی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha