دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه / هم اکنون تمامی جنایاتی که تروریست های تکفیری در سوریه، یمن، عراق، بحرین، افغانستان، پاکستان و لبنان مرتکب می شوند، همه با هدایت و پشتیبانی آل سعودانجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروزدر جمع طلاب مدرسه علمیه  شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان به آغاز هفته حج اشاره و گفت: امروز باید اهمیت و اسرار و معارف حج و ابعاد سیاسی، عبادی، اقتصادی، فرهنگی، حقوقی و بین‌المللیِ آن برای همگان  و مردم به خوبی تبیین شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به برگزاری مراسم بی نظیرو باشکوه حج اشاره کرد و بیان داشت: حج‌، پديده‌ ای بي‌نظير و شگفت‌انگيز است‌ و همه  ملت های ‌ مسلمان‌ از همه‌  جای ‌ جهان‌ و از همه قشرهای  اجتماعی دراين‌ چند روز در خانه  خدا، زادگاه‌ اسلام‌ و پيامبر عظيم‌ الشأن‌ آن‌ حضور پیدا می کنند.

امام جمعه شهرستان تاکستان به جنایات وحشیانه آل سعود وحمایت از گروه های تروریستی در جهان اسلام، اظهارکرد: هم اکنون تمامی جنایاتی که  تروریست های تکفیری در سوریه، یمن، عراق، بحرین، افغانستان، پاکستان و لبنان مرتکب می شوند، همه با هدایت و پشتیبانی آل سعودانجام می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی ادامه داد: کشورهای استکباری به سرکردگی آمریکا و عوامل منطقه ای خود از همه ابزارهای در اختیار علیه مسلمانان استفاده می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به به پیام مقام معظم رهبری در رابطه با حج افزود: رهبر معظم انقلاب، دشمنان را به خوبی شناسایی و با هوشمندی بالا نقشه های آنان را خنثی می کنند، در حالی که بسیاری از کشورهای اسلامی از نداشتن چنین رهبری آگاه و شجاع رنج می برند.

امام جمعه شهرستان تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب های منطقه که به دنبال بیداری اسلامی رخ داده به دلیل نبود یک رهبر قوی و واحد نتوانستند به سرانجام مطلوبی برسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha