دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جنایت منا

حوزه/ مسئول ستاد گرامیداشت شهدای قرآنی فاجعه منا گفت: امروز همزمان با برگزاری مراسم اولین سالگرد شهدای قرآنی فاجعه منا، با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان، هفت مستند با موضوع فعالیت های قرآنی، بررسی ابعاد فاجعه منا و دیدار با خانواده های شهدای قرآنی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، آقای دکتر رحیم قربانی، عصر امروز در همایش "سوره های سرخ منا"، در سازمان حج و زیارت تهران، با گرامیداشت اولین سالگرد شهدای قرآنی فاجعه منا، اظهار داشت: غم از دست دادن این عزیزان همچنان بر دوش جامعه قرآنی سنگینی می کند، ولی ذکر و یاد و خاطره این عزیزان همواره در محافل قرآنی برقرار می باشد.

مسئول ستاد  گرامیداشت شهدای قرآنی فاجعه منا با بیان این که یکی از اهداف برگزاری این مراسم شناساندن هویت واقعی دشمنان اسلام و آل سعود جنایت کار است، گفت: ستاد شهدای قرانی کشور از همان اوایل وقوع این فاجعه پیگیر وضعیت مجروحین و حادثه دیدگان بود و تبیین ابعاد مختلف این فاجعه را بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب وظیفه خود می داند.

وی افزود: در راستای معرفی شهدای قرانی فاجعه منا، به عنوان الگوی نمونه قرآنی برنامه های مختلفی را در یک هفته آینده تدارک دیده ایم تا همواره یاد و نام این عزیزان در جامعه زنده بماند.

رحیمی ادامه داد: امروز همزمان با برگزاری مراسم اولین سالگرد شهدای قرآنی فاجعه منا، با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان، هفت مستند با موضوع فعالیت های قرآنی، بررسی ابعاد فاجعه منا و دیدار با خانواده های شهدای قرآنی رونمایی شد و اینها تنها نمونه ای از فعالیت های ستاد گرامیداشت شهدای قرآنی منا است.

وی در پایان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگره حج امسال گفت: امیدواریم در سایه وحدت امت اسلامی به زودی شاهد سقوط آل سعود و آزادی حرمین شریفین از دست حکام بی تدبیر سعودی باشیم.

42/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha