جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فاجعه منا

حوزه / صدای جنایات پی در پی رژیم منحوس عربستان آنهایی که مدعیان مهربانی و عدالت اند برهمه جهانیان آشکار شده و تاریخ ،سندی معتبر بر ثبت این جنایات است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، حوزه علمیه خواهران استان اصفهان به مناسبت سالگرد شهادت شهدای مظلوم فاجعه منا پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: فاجعه تلخ و غم انگیز منا که شهادت انسان‌های مومن و معتقدی که به دیدار خانه دوست رفته بودند را رقم زد چهره پلید و شیطان صفت آل سعود و دشمنی آنان با ملت شریف ایران را در این عمل جنایتکارانه به نمایش گذارد. آنان که مظلومانه قربانی شدند و اگر چه رستگار و «عند ربهم یرزقون»اند اما ننگ آلودن دست به خون پاکشان بر دامان آل سعود نشست و نقاب از چهره خادمان ظاهری حرم برداشت. چنانکه مقام معظم رهبری در پیام اخیر خود به خوبی به این موضوع اشاره داشته و فرموده‌اند:« آنان که حج را به یک سفر زیارتی سیاحتی فروکاسته و دشمنی و کینه‌ی خود با ملّت مؤمن و انقلابی ایران را در زیر عنوان «سیاسی کردن حج» پنهان ساخته‌اند، شیطان‌هایی خُرد و حقیرند که از به خطر افتادنِ مطامع شیطان بزرگ، آمریکا، به خود میلرزند».

روز نهم مردادماه 1366 شمسي برابر با ششم ذيحجه سال 1407 هزاران زائر ايراني در مکه معظمه، هنگامی که در حال انجام فريضه الهي برائت از مشركين بودند به دست ماموران دولت وهابي عربستان سعودي مورد تهاجم وحشيانه قرار گرفته و به شهادت رسيدند و این موضوع نشان دهنده روح خبیثانه وحشی گری و ظلم آل سعود است. پس از آن 20 شهریور ماه 1394 سقوط جرثقیل در مکه باعث مرگ ۱۰۷ نفر و جراحت ۲۳۸ نفر شد. این حادثه با چهاردهمین سالروز حملات ۱۱ سپتامبر همزمان بود. چند روز بعد در حالی که 28 سال از حادثه مکه خونین 1366 می گذشت فاجعه ای دیگر رخ داد که قلب مسلمانان جهان را به درد آورد و  فاجعه منا را رقم زد. حادثه ای که دوم مهر ماه ۱۳۹۴ همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در عربستان سعودی برگ ننگین دیگری از جنایات رژیم آل سقوط را بر صفحه تاریخ افزود. کشتار جمعی حاجیان مرگ بار ترین حادثه تاریخ را به ثبت رساند.

صدای جنایات پی در پی رژیم منحوس عربستان آنهایی که مدعیان مهربانی و عدالت اند برهمه جهانیان آشکار شده و تاریخ ،سندی معتبر بر ثبت این جنایات است.

زمزمه های حاجیان با گفتن « لبیک اللهم لبیک » فریادی می شود بر گوش آنها که صدای مظلومان را نمی شنوند. فریادی می شود بر گوش استکبار

این حادثه تلخ  موجب شد تا آل سعود انبوه سایه های ذلت و حقارت را به دوش بکشد و جهانیان بدانند که آنها بی لیاقت ترین مردمان دنیا هستند که بر هیچ یک از مسمانان (سیاه و سفید) رحم نمی کنند.

امروز رسوایی این جنایتکاران که از کودک کشی در یمن تا حمایت از تروریست‌های ددمنش در سوریه و عراق پروایی ندارند بر جهانیان آشکار شده است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در آستانه سالروز شهادت مظلومانه آن شهدای معزز، ضمن هم‌دردی با بازماندگان محترم این شهیدان معظم و عرض تسلیت به آنان و همه ملت شریف ایران، یاد و خاطره مظلومیتشان را ارج می‌نهد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha