سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بحرین

حوزه/ انقلابیون بحرینی ساکن خارج روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای، محاکمه سیاسی شیخ عیسی قاسم را خطرناک ترین اقدام نظام استبدادی بحرین توصیف کردند و افزودند: نظام بحرین خطری بزرگ برای امنیت مردم کشور و منطقه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انقلابیون بحرینی ساکن خارج روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای، محاکمه سیاسی شیخ عیسی قاسم را خطرناک ترین اقدام نظام استبدادی بحرین توصیف کردند و تاکید کردند نظام بحرین با قوانین بین المللی مخالفت می کند و توصیه های جامعه بین الملل را زیر پا می گذارد و با جرات تمام به مردم و صدای عدالت خواهی آنها و حتی به سازمان ملل و شورای حقوق بشر حمله می کند و همین رفتار ها باعث شده نظام بحرین خطری بزرگ برای امنیت مردم کشور و منطقه باشد.

در این بیانیه آمده محاکمه آیت الله عیسی قاسم به این معنا است که آل خلیفه دیگر توان رویاریی با مردم و کنترل آنها را ندارند و از لحاظ سیاسی به ورشکستگی کامل رسیده اند و استمرار محاکمه ایشان به منزله اهانت به مردم بحرین و اعتقادات آنها می باشد.

این انقلابیون از سازمان ملل خواستند به التزام های قانونی خود در حمایت از مسالمت و امنیت و ثبات بحرین پایبند باشد و با صدور قوانینی محاکمه آیت الله شیخ قاسم را متوقف کند و تابعیت ایشان را بازگرداند تمام تهمت های سیاسی نسبت داده شده به ایشان را باطل اعلام کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha