یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیین معارفه مدیر جدید حوزه علمیه  لرستان

حوزه/ سرپرست پیشین حوزه علمیه استان لرستان گفت: والاترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به حوزه های علمیه برای تربیت طلابی مهذب و کارآمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، امروز در مراسم معرفی حجت الاسلام والمسلمین میناپور، مدیر جدید حوزه علمیه استان  لرستان با بیان این که در حال حاضر ۱۲ مدرسه بلند مدت و یک مدرسه سفیران هدایت در استان برای تحصیل علوم حوزه فعالیت دارند، گفت: در خرم آباد ۴ مدرسه بلند مدت و یک مدرسه سفیران هدایت به طلاب علوم حوزوی را آموزش می دهند.

وی با بیان این که در شهرستان بروجرد نیز دو مدرسه در حال فعالیت آموزش علوم حوزه به علاقمندان هستند، تصریح کرد: مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، مدارس علمیه شهرستان های بروجرد، کوهدشت و نورآباد علاوه بر سطح ۱ دارای فعالیت آموزشی سطح ۲ نیز برای طلاب هستند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که مدارس علمیه شهرستان های الیگودرز و ازنا نیز برای ایجاد سطح ۲ حوزه درخواست داده اند افزود:با پیگیری های لازم سطح ۲ حوزه نیز در مدارس این دو شهرستان برای طلاب ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد از قدیمی ترین مدارس علمیه استان لرستان می باشد خاطر نشان کرد:این مدرسه نیز در سطح ۲ تا پایه ۱۰ برای طلاب دروس حوزوی را آموزش می دهد و ضرورت درس خارج در این استان، برای ادامه تحصیل طلاب ضروری به نظر می رسد.

وی در پایان از همدلی و همراهی مدیران مدارس علمیه با مدیریت آموزش حوزه استان برای اجرای مطلوب برنامه های آموزشی حوزه خبر داد و گفت:امسال نیز با تمام توان در اجرای منظم برنامه های آموزشی برای ارتقاء سطح علمی طلاب تلاش می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha